این نشست به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد و مدیران روابط عمومی شرکتهای بزرگ فولادی و معدنی از تمامی رستههای زنجیره آهن و فولاد در آن حضور بهم رساندند.
به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی، مدیران روابط عمومی شرکت های فولادی در این نشست در خصوص ایجاد ساختار سازمانی این کمیته، به بحث و گفگو پرداختند، که در ادامه مقرر شد هیات رئیسه اجرایی این کمیته با حضور مدیران روابط عموی شرکت های بزرگ فولادی انتخاب و ذیل این هیات اجرایی کارگروه های تخصصی در زمینه های تخصصی روابط عمومی تشکیل خواهند شد.
شایان ذکر است، با نظر اعضای کمیته و همچنین هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، روابط عمومی شرکت اپال پارسیان سنگان به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این کمیته انتخاب گردید.
مهمترین هدف و رسالت کمیته مدیران روابط عمومی شرکت های فولادی، تعیین راهبردهای کوتاه مدت و بلند مدت سیاست های کلی روابط عمومی شرکت های فولادی است. که در راستای اعتلای صنعت فولاد کشور می باشد.
روابط عمومی – واحد تبلیغات و اطلاع رسانی