شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2489
  • 464 مرتبه
مناقصه عمومی دو مرحله ای به شماره 459/op /1403

مناقصه عمومی دو مرحله ای به شماره 459/op /1403

1403/04/12 02:58:33 ب.ظ

1 – مناقصه گزار: شرکت اپال پارسیان سنگان
2 – شرح مناقصه: شرکت اپال پارسیان سنگان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای خود به آدرس خراسان رضوی، شهرستان خواف، مجتمع سنگ آهن سنگان (اجرای کارهای سیول،سازه،تاسیسات برقی و مکانیکی و عملیات خاکی و راه و تامین کلیه مصالح و تجهیزات سایت مجتمع صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان) را مطابق با اسناد مناقصه و با اطلاعات ذیل واگذار نماید:
- پیشنهاد دهندگان ملزم هستند به هنگام ارائه پیشنهاد خود یک فقره ضمانت نامه بانکی قابل تمدید با مبلغ                     
2.500.000.000 ( دو میلیارد و پانصد میلیون) ریال با اعتبار 2 ماه از تاریخ تحویل پیشنهاد در وجه شرکت اپال پارسیان سنگان، به عنوان تضمین شرکت در مناقصه تسلیم مناقصه گزار نماید.
- سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی و انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد. (ضمناً در صورت انصراف هر یک از شرکت کنندگان سپرده آنان طبق آئین نامه معاملات شرکت عودت خواهد شد.)
شرایط عمومی شرکت در مناقصه:
- دارا بودن سوابق و مدارک مرتبط و مشابه با موضوع مناقصه
- دارای حداقل توان مالی برای ارائه خدمات مرتبط با موضوع مناقصه
- کلیه گواهی ها و مدارک ارائه شده (اساسنامه، شماره ثبت شناسه ملی و کد اقتصادی و...) نیاز به تایید و ممهور نمودن کپی برابر اصل از مراجع قانونی دارد.
- اعلام آمادگی و ارائه اسناد و مدارک پیشنهاد از سوی مناقصه گران هیچ گونه حقی را برای ایشان ایجاد نمی کند.
- مطابق با آئین نامه معاملات مناقصه گزار، اسناد و مدارک ارائه شده توسط مناقصه گران براساس ضوابط و شرایط مناقصه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تائید نسبت به بازگشایی پاکات قیمت اقدام خواهد شد.
- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و مناقصه گزار در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
- به پیشنهادات مخدوش ترتیب اثر داده نمی شود.
لذا از کلیه شرکت هایی که دارای شرایط و الزامات فوق می باشند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 12/04/1403 لغایت پایان وقت اداری روز شنبه ،تاریخ 16/04/1403با معرفی نامه کتبی به آدرس ذیل مراجعه و یا با ارسال معرفی نامه کتبی به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت، اسناد را از طریق پست الکترونیکی commission.opalparsiansangan@gmail.com)) دریافت نمایند.
- آخرین مهلت تسلیم پاکت الف و ب (ضمانتنامه و اسناد مناقصه) تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 23/04/1403 و پاکت ج (پیشنهاد قیمت) تا پایان وقت اداری روز شنبه  مورخ 30/04/1403 ساعت 14:00 می باشد.
- نشانی تحویل پاکات: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان علامه شمالی، خیابان بیستم غربی، پلاک43، طبقه اول، دبیرخانه کمیسیون معاملات، تلفن: 26743918-021
-مناقصه گران جهت بازدید از محل پروژه می توانند با شماره مشخص شده نماینده شرکت در زیر هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
- مناقصه گران میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا رفع هرگونه ابهام با شماره 09339891091(آقای تیموری  ) تماس حاصل نمایند.

فایل های پیوست
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.