شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2452
  • 77 مرتبه
افزایش 32 درصدی رشد تولید کنسانتره در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ با تداوم سیاست‌های راهبردی شرکت اپال پارسیان سنگان

افزایش 32 درصدی رشد تولید کنسانتره در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ با تداوم سیاست‌های راهبردی شرکت اپال پارسیان سنگان

1402/12/27 03:44:02 ب.ظ

بیانی مدیر کارخانه کنسانتره 2.6 از افزایش 32 درصدی تولید کنسانتره در سه ماهه پایانی سال 1402 خبر داد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ علی سبیانی مدیر کارخانه کنسانتره  2.6شرکت اپال پارسیان سنگان از رشد 32 درصدی تولید کنسانتره در سه ماهه زمستان سال 1402 خبر داد و گفت: همزمان با روزهای پایانی سال و همت مضاعف کارکنان پر تلاش شرکت؛ تولید کنسانتره  آهن نسبت به مدت مشابه سال 1401بیش از 30 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در حالی که در زمستان 1401 میزان تولید کنسانتره 459 هزار تن بوده است،  در مدت مشابه سال 1402 تولید کنسانتره 605 هزار تن بوده است.

علی سبیانی تداوم سیاست های شرکت اپال پارسیان سنگان و همچنین کاهش توقفات اضطراری، برنامه ریزی در مدیریت مصرف برق و نیز افزایش نرخ خوراک کارخانه کنسانتره بعلت افزایش آماده بکاری تجهیزات را از مهمترین دلایل مهم دستیابی به این موفقیت  بر شمرد و افزود: .رسیدن به این موفقیت جز  در سایه همدلی و تلاش  شبانه روزی تمامی همکاران در واحدهای تولید ، تعمیرات  و برنامه ریزی تعمیرات و تمامی واحدهای پشتیبانی ، بازرگانی و اداری حاصل نمی شدکه جای تقدیر و تشکرویژه دارد.

فایل های پیوست
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.