شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2271
  • 509 مرتبه

گزارش روز دوم نمایشگاه MINEX 2022

1401/11/16 02:40:44 ب.ظ

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی مستقر در مصلی امام خمینی (ره)، روز دوم نمایشگاه ماینکس نیز همچون روز افتتاحیه با استقبال خوب و پرشور فعالان و علاقه مندان حوزه صنعت معدن و صنایع فولادی همراه بود.

میهمان ویژه روز دوم برگزاری نمایشگاه، آقای دکتر سمیعی نژاد مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری پارسیان بودند، که با حضور در غرفه مجموعه سرمایه گذاری وشرکت اپال پارسیان سنگان، ضمن بازدید از غرفه، در جریان آخرین اخبار نمایشگاه و جزئیات بازدید مسئولین و مدعوین از غرفه سرمایه گذاری پارسیان و موضوعات مطرح شده و مذاکره شده با میهمانان قرار گرفتند، در ادامه ایشان با همراهی و مشایعت دبیر اجرایی نمایشگاه از غرفه های شرکت های حاضر در نمایشگاه دیدار کردند.

از نکات قابل توجه و چشم گیر بازدید آقای سمیعی نژاد، استقبال ویژه شرکت ها، اساتید و نخبگان حاضر در نمایشگاه بود، و همچنین اشتیاق شرکت های تولید کننده تجهیزات و قطعات صنایع معدنی و فولادی که عمدتاً شامل شرکت های دانش بنیان و پدیده در صنعت معدن و صنایع فولادی بوده، که درخواست همکاری های علمی، اطلاعاتی و اجرایی با شرکت های تابعه مجموعه سرمایه گذاری را داشتند.

آقای سمیعی نژاد مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان، با قابل قبول و رضایت بخش خواندن برگزاری نمایشگاه ماینکس و استقبال فعالان صنایع معدنی وفولادی از این نمایشگاه، ابراز امیدواری کردند در نمایشگاه هاِی آینده شاهد حضور تمامی مجموعه های سرمایه گذاری و تولیدی صنعت معدن و صنایع فولادی و همچنین حضور پر رنگ اساتید و پیشگامان علمی صنعت معدن کشور باشیم.

در ادامه ایشان خواستار همکاری و همیاری بیشتر مدیران و مسئولان دولتی با فعالان بخش خصوصی و تولیدی صنایع معدنی و فولادی با هدف تسهیل و حل مشکلات پیش روی تولید و به خصوص کمک به حل مشکلات وضعیت حال حاضر بازار فروش محصولات معدنی و فولادی شدند.
 

فایل های پیوست
فایل اصلی
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.