1 – مناقصه گزار: شرکت اپال پارسیان سنگان
2 – شرح مناقصه: شرکت اپال پارسیان سنگان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای خود را به آدرس خراسان رضوی، شهرستان خواف، مجتمع سنگ آهن سنگان (حمل و نقل ریلی جهت حمل 400 هزار تن گندله سنگ آهن از ایستگاه راه آهن مجتمع سنگ آهن سنگان به ایستگاه راه آهن مانوری بندرعباس توسط واگن لبه بلند در بازه زمانی یک سال) را مطابق با اسناد مناقصه و با اطلاعات ذیل واگذار نماید.
- پیشنهاد دهندگان ملزم هستند به هنگام ارائه پیشنهاد خود یک فقره چک شرکتی ثبت شده در سامانه صیاد با مبلغ 000/000/000/5 پنج میلیارد ریال به نفع کارفرما (شرکت اپال پارسیان سنگان) به عنوان تضمین شرکت در مناقصه تسلیم مناقصه گزار نماید.
سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی و انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد. (ضمنا در صورت انصراف هر یک از شرکت کنندگان سپرده آنان طبق آئین نامه معاملات شرکت عودت خواهد شد.)
شرایط عمومی شرکت در مناقصه:
-شرکت مذکور می بایست دارای سوابق کاری مرتبط با حمل ریلی باشد.
- دارا بودن توانایی مالی و فنی کافی و سوابق و مدارک مرتبط و مشابه با موضوع مناقصه
- کلیه گواهی ها و مدارک ارائه شده (اساسنامه، شماره ثبت، شناسه ملی و کد اقتصادی و...) نیاز به تایید و ممهور نمودن کپی برابر اصل از مراجع قانونی دارد.
- اعلام آمادگی و ارائه اسناد و مدارک پیشنهاد از سوی مناقصه گران هیچ گونه حقی را برای ایشان ایجاد نمی کند.
- مطابق با آئین نامه معاملات مناقصه گزار، اسناد و مدارک ارائه شده توسط مناقصه گران براساس ضوابط و شرایط مناقصه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت کسب حداقل امتیاز فنی مندرج در اسناد، نسبت به بازگشایی پاکت قیمت اقدام خواهد شد.
- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و مناقصه گزار در رد یا قبول پیشنهادات مختار است و شرکت کننده حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
- به پیشنهادات مخدوش، بدون مهر و امضا و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نمی شود.
-در صورتی که برنده مناقصه ظرف مدت 7 روز از تاریخ اعلام و ابلاغ، از انعقاد قرارداد خودداری نماید، وجه تضمین به نفع مناقصه گذار ضبط خواهد شد.
لذا از کلیه متقاضیانی که دارای شرایط و الزامات فوق می باشند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 23/01/1404 لغایت ساعت 15:00 روز شنبه مورخ 30/01/1404 با معرفی نامه کتبی به آدرس ذیل مراجعه و یا با ارسال معرفی نامه کتبی به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت، اسناد را از طریق پست الکترونیکی commission.opalparsiansangan@gmail.com)) دریافت نمایند.
- آخرین مهلت تسلیم پاکت الف، ب و ج (ضمانتنامه، مدارک ذکر شده در اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت) حداکثر تا ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 06/02 /1404 می باشد.
نشانی تحویل اسناد و تسلیم پیشنهادات : میدان کاج، خیابان علامه شمالی، خیابان بیستم غربی، پلاک43، طبقه اول، دبیرخانه کمیسیون معاملات، تلفن: 26743918-021 داخلی:1118 (خانم معینی)
- متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09125183702 (جناب آقای زردکوهی) تماس حاصل نمایند.