در عصر ارتباطات و در مواجهه با جامعه آگاه پرسشگر و تشنه اطلاعات که تاثیر خود در تصمیم سازیها را جستجو و مطالبه می کند نقش روابط عمومی ها در ایجاد تعامل و ارتباطی دوسویه با مخاطبان و تسریع و تسهیل در برقراری بهنگام جریان گردش اطلاعات و همچنین تبیین برنامه ها و اقدامات بسیار حائز اهمیت و از ضروریات بدون جایگزین در اداره بهتر امور کشور در حوزه های مختلف است.
در این مسیر مبتنی بر شفافیت و آگاهی بخشی گذار از نگاه سنتی در اکتفای به ارتباط یک طرفه با جامعه هدف و تلاش خلاقانه و حرفه ای در جذب و جلب نظر مخاطب و دریافت و انتقال مطالبات و نظرات آنها به مدیران و تصمیم سازان نکته حائز اهمیتی است که میتواند به رشد و ارتقای بهره وری اصلاح امور و اعتماد افزایی اجتماعی کمک شایانی نماید.
تردیدی نیست که درک نقش راهبردی و ارتقای جایگاه روابط عمومی به عنوان حلقه وصل و پل ارتباطی درون و برون سازمانی از مولفه های مدیریت استراتژیک در عصر ارتباطات و از شاخصه های مدیران موفق و آینده نگری است که تعامل سازنده با مخاطب و پویایی سیستم و سازمان را در عملکرد اندیشه محور هنرمندانه و مدرن روابط عمومی ها جستجو می کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی تلاشهای متعهدانه و اخلاق مدارانه عزیزانی که در این عرصه و در جهت گردش عادلانه ،اطلاعات روشنگری و افزایش اعتماد و مشارکت عمومی نقش آفرینی میکنند ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم.
محمد مسعود سمیعی نژاد
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان