شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2445
  • 78 مرتبه
ثبت رکورد بارگیری روزانه 25831 تن گندله سنگ آهن در اپال پارسیان سنگان

ثبت رکورد بارگیری روزانه 25831 تن گندله سنگ آهن در اپال پارسیان سنگان

1402/12/12 01:03:40 ب.ظ

همزمان با روزهای سرد زمستانی ؛ ثبت رکورد بارگیری روزانه 25831 تن گندله سنگ آهن در اپال پارسیان سنگان

در روزهای سرد و برفی زمستان ، تلاشگران غیور شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان رکورد مجموع حمل ریلی و جاده ای روزانه را شکستند.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ در راستای افزایش سهم حمل و نقل ریلی و جاده ای منطقه و تدوام روند افزایشی در تاریخ 9 ام اسفندماه واحد حمل و نقل ریلی و جاده ای اپال پارسیان سنگان توانست مجموعاً 25831 تن گندله سنگ اهن را بارگیری نماید و رکورد روزانه خود در سال 1402 را ارتقا بخشد.

مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان با بیان اینکه رکورد قبلی مجموع حمل روزانه 22022 تن در تاریخ 13 مرداد ماه ١٣٩٨بوده است، افزود: باور ما بر این است که موفقیت در ثبت رکوردهای متوالی، جز با پشتکار و همدلی سرمایه‌های انسانی که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم در حال همکاری با آن مجموعه هستند، حاصل نخواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این همدلی همواره میان واحد‌های مختلف شرکت اپال پارسیان سنگان به ویژه حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای طی روز‌های اخیر شکل گرفت و توانستیم در روزهای برفی زمستان سال 1402 این رکورد را ثبت نماییم.

فایل های پیوست
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.