شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2448
  • 68 مرتبه
تبریک به مردم شریف شهرستان خواف که یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از جمهوریت نظام اسلامی را به همه نشان دادید ...

تبریک به مردم شریف شهرستان خواف که یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از جمهوریت نظام اسلامی را به همه نشان دادید ...

1402/12/15 10:50:11 ق.ظ

 

اين حضور عظيم مردم ولایتمدار و شریف شهرستان خواف در مسئله اي كه به سرنوشت كشور ارتباط مي يابد و نقشي حياتي در آينده ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعي بود كه شما مردم شریف و همیشه در صحنه به دسيسه هاي دشمنان داد و نقشه هاي آنان رابراي ايجاد محيط يأس آلود و نهايتاً فاصله انداختن ميان مردم و نظام اسلامي تا مدتها خنثي كرد.

به آقای دکتر امیر توکلی رودی هم که با اکثریت آرا به عنوان نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان خواف و رشتخوار به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، تبریک میگویم و برای ایشان و توسعه، پیشرفت . آبادانی منطقه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

محمد مدنی فر - مدیرعامل

فایل های پیوست
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.