1 – مناقصه گزار: شرکت اپال پارسیان سنگان
2 – شرح مناقصه: شرکت اپال پارسیان سنگان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای خود را به آدرس خراسان رضوی، شهرستان خواف، مجتمع سنگ آهن سنگان (تعمیر، نگهداری، پشتیبانی، بروزرسانی و عملیات پیشگیرانه سامانه های اعلام حریق و راه اندازی مجدد سامانه های إطفاء حریق اتوماتیک مجتمع سنگ اهن صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان برند زیمنس، NSC و اسکامه) را مطابق با اسناد مناقصه و با اطلاعات ذیل واگذار نماید.
- پیشنهاد دهندگان ملزم هستند به هنگام ارائه پیشنهاد خود یک فقره ضمانت نامه بانکی قابل تمدید با مبلغ 25.000.000.000 (بیست و پنج میلیارد) ریال با اعتبار دو ماه از تاریخ تحویل پیشنهاد در وجه شرکت اپال پارسیان سنگان، به عنوان تضمین شرکت در مناقصه تسلیم مناقصه گزار نماید.
سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی و انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد. (ضمنا در صورت انصراف هر یک از شرکت کنندگان سپرده آنان طبق آئین نامه معاملات شرکت عودت خواهد شد.)
شرایط عمومی شرکت در مناقصه:
- دارا بودن سوابق و مدارک مرتبط و مشابه با موضوع مناقصه و حداقل توان مالی برای ارائه خدمات مرتبط
- کلیه گواهی ها و مدارک ارائه شده (اساسنامه، شماره ثبت شناسه ملی و کد اقتصادی و...) نیاز به تایید و ممهور نمودن کپی برابر اصل از مراجع قانونی دارد.
- اعلام آمادگی و ارائه اسناد و مدارک پیشنهاد از سوی مناقصه گران هیچ گونه حقی را برای ایشان ایجاد نمی کند.
- مطابق با آئین نامه معاملات مناقصه گزار، اسناد و مدارک ارائه شده توسط مناقصه گران براساس ضوابط و شرایط مناقصه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید نسبت به بازگشایی پاکات قیمت اقدام خواهد شد.
- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و مناقصه گزار در رد یا قبول پیشنهادات مختار است و شرکت کننده حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
لذا از کلیه متقاضیانی که دارای شرایط و الزامات فوق می باشند دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 08/03/1403 لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 19/03/1403 با معرفی نامه کتبی به آدرس ذیل مراجعه و یا با ارسال معرفی نامه کتبی به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت، اسناد را از طریق پست الکترونیکی commission.opalparsiansangan@gmail.com)) دریافت نمایند.
- آخرین مهلت تسلیم پاکت الف و ب (ضمانتنامه ،اسناد مناقصه) روز شنبه مورخ: 26/03/ 1403 و پاکت ج( پیشنهاد قیمت) تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 30/03/1403 ساعت 14:00 می باشد.
- نشانی تحویل اسناد و تسلیم پیشنهادات: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان علامه شمالی، خیابان بیستم غربی، پلاک43، طبقه اول، دبیرخانه کمیسیون معاملات، تلفن: 26743918-021
- متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا رفع هرگونه ابهام و بازدید از محل پروژه با شماره 09122479622 (آقای طهماس بیگی) تماس حاصل نمایند.