شرکت صنعتی و معدنی

اپال پارسیان سنگان

  • 2520
  • 56 مرتبه
حضور و بازدید میدانی اعضای هیات مدیره شرکت فرآوری اپال کانی پارس از آخرین اقدامات و دستاورد های شرکت اپال پارسیان سنگان

حضور و بازدید میدانی اعضای هیات مدیره شرکت فرآوری اپال کانی پارس از آخرین اقدامات و دستاورد های شرکت اپال پارسیان سنگان

1403/06/06 10:42:42 ق.ظ

به منظور بررسی عملکرد و پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اقدام شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان، سعید سواد کوهی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت فرآوری اپال کانی پارس به اتفاق اعضای هیات مدیره در مجتمع حضور یافت و با مدیرعامل و مدیران شرکت از پروژه های درحال اجرا بازدید و آخرین دستاورد های شرکت را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ سعید سوادکوهی صبح روز پنج شنبه یکم شهریورماه در ابتدای بازدید با حضور در محل پروژه کارخانه 4/2 میلیون تنی تولید کنسانتره ، اجرای این پروژه استراتژیک را با اهمیت خواند و از نزدیک روند اجرای عملیات آن را مورد بررسی قرار داد.
 
این پروژه با پیشرفت فیزیک 61درصدی  از پروژه های استراتژیک شرکت اپال پارسیان سنگان  بشمار می آید که در حال حاضر فعالیت مهندسی کارخانه رو به اتمام و با تامین قابل توجهی از تجهیزات در مرحله نصب می باشد و طبق زمانبندی مشخص، تکمیل و  به بهره برداری خواهد رسید

وی در ادامه  با بررسی  وضعیت هشت ماهه سال مالی 1403 نسبت به سال مالی قبلی ابراز امیدواری نمود :  اقدامات وفعالیت های انجام شده ، جهت حصول اهداف شرکت بسیار چشمگیر بوده و ستودنی است.

محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان نیز در ادامه ضمن تشکر از  شرکت فرآوری اپال کانی پارس جهت حضور و بازدید از واحد های مختلف سایت و ایجاد هم افزایی و انتقال تجربیات فی مابین اعضا، نسبت به ارائه عملکرد واحد های های مختلف افزود: شرکت اپال پارسیان سنگان در تلاش است با همت نیروهای متخصص،  اقدامات نوآورانه و رفع محدودیت ها و چالش های موجود رکوردها را بهبود ببخشد.

فایل های پیوست
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.